Casino

Asus Zenfone Max SD 410 imei tamiri nasıl yaplır test edildi

Hepinizin bildiği gibi Zenfone Max diag port normalde açık fakat adb ile açılmıyor.
Bunun için extra bazı işlemler yapmak gerekiyor.
Önclikle cihazı root yapmak lazım ;

daha sonra tel…

Read more

Ynt: Snapdragon Cihazların IMEI -Tamiri Nasıl Yapılır

Eline Sağlık Feyiz İyi Çalışma.

Ayrıca Arkadaşlar Tüm Samsung Orjinal Fakat Yurtdışından Gelmiş Orjinal Samsung Cihazlarınıza İmei Atılır ve 0049 Şebeke Problemli Tüm Orjinal Cihazlarınızın(Samsung) İmei ve Şebeke Problemi Düzeltilir.
+90 506 726 26 25…

Read more

Ynt: GT-I9600 virüs

root edip  yabancı çince uygulamaları siliniz

Read more

GT-I9600 virüs

arkadaşlar virüs girdi cihazıma. cihazım kore malı. ne yaptıysam silemedim. format attım o da işe yaramadı. kendi kendine uygulama indiriyo wifi açıp kapatıyo. yardımcı olur musunuz

Read more

Snapdragon Cihazların IMEI -Tamiri Nasıl Yapılır

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor.
Uye ol Veya Giris yap Cihazların IMEI Tamiri Nasıl Yapılır?
 

 [img]Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor.
Uye ol Veya Giris yap
Read more

Samsung Galaxy S8 Sorunlu Bir Telefon mu?

Tüm Merakları Gideriyoruz: Samsung Galaxy S8 Sorunlu Bir Telefon mu?
Bir sür…

Read more

Ynt: Android telefona format atma nasıl yapılır basit yöntemleri

Android telefon nasıl sıfırlanır?
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor.
Uye ol Veya Giris yap

Read more

Ynt: Android telefona format atma nasıl yapılır basit yöntemleri

telefonunuz acılmıyor ise yada  ekran kilidi şifresini unuttuysanız  yada pin şifre desen kilidi şifresini unutup telefonunuzu bloke etmiş iseniz aşadaki video yu izleyerek aynısını yapmanız yeterlidir

Read more

Android telefona format atma nasıl yapılır basit yöntemleri

Android akıllı telefon nasıl sıfırlanır? Adım adım android cep telefonu format atma işlemleri.

Belki de on yıl önce hayal olan akıllı telefonlar, şu zamanda hayatın vazgeçilmez bir parçası oldular. Akıllı telefon sahipleri, müzik dinlemeden, Fotoğraf ç…

Read more

iPhone 7 PLUS MT6580 ACİL YARDIM LÜTFEN

Abilerim yanlış rom yükleme sonucu replika telefonum çöktü ve ne kadar rom rüklediysem flash toolda hepsi kırmızıda kaldı hiçbir şekilde ilerlemiyor telefon hiçbir şekilde de açılmıyor allah rızası için bi çözüm bulun kafayı yiyicem

Marka tam olarak : …

Read more